Over Admint
Al van kindsbeen af, hou ik van orde. Mijn kamer, mijn schoolgerief, mijn speelgoed, alles moest netjes geordend zijn. Ik maakte ook allerlei overzichtjes: to-do lijstjes, boeken die ik had gelezen, verlanglijstjes, vriendinnenlijstjes,.... zo kon ik ook in mijn hoofd orde en structuur creëren.
Als werknemer heeft mij dit altijd geholpen om prioriteiten te stellen, niets over het hoofd te zien en om het overzicht te bewaren. Excel is hierbij altijd een fantastisch hulpmiddel geweest. Ik kan het niet verbergen, ik ben een beetje een nerd, en Excel is voor mij een hobby als geen ander.
Met Admint schep ik orde en overzicht in de administratie van jouw onderneming. Overzicht in je administratie helpt je om processen te verbeteren, om dingen die fout lopen aan te pakken en om een beter resultaat te bekomen.
Een administratie die op punt staat, geeft je niet alleen gemoedsrust,
maar ook beschikbare tijd. Tijd die je kan besteden aan je familie of je hobby, bijvoorbeeld.
Ik steek jou graag een handje toe bij jouw administratie!
Voor een paar uur of een paar dagen per maand kan je al bij mij terecht.